Jump to content

Colin226

Contributor
  • Content count

    6,062
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Colin226 last won the day on April 6 2015

Colin226 had the most liked content!

Community Reputation

118 Excellent

About Colin226

  • Rank
    Hall of Famer
  • Birthday 03/19/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://NJDevils.Fanatics.com/

Profile Information

  • Location
    Flemington, NJ

Recent Profile Visitors

22,352 profile views
  1. GDT - Oilers @ Devils 11/9/17

    Currently on a 1 hour flight delay for Boston to Newark. Luckily I sold my tickets a few weeks ago since I figured this flight would get delayed...
  2. GDT: Devils at Vancouver, 11/1/17, 10pm (too damn late)

    Its like I want to dislike Hayes based on his overall performance with Boston, but he keeps priducing and I can't haha
  3. GDT: Devils at Vancouver, 11/1/17, 10pm (too damn late)

    It kills me to see Provorov and Werenski tear it up already, and to know we took Zacha... it was David Conte's parting gift to the team.
  4. Only 6 years between posts lol

    Yeah I just saw it's that same crappy app. Browser it is!
  5. GDT: Devils at Vancouver, 11/1/17, 10pm (too damn late)

    Between the World Series and this, it's definitely a good sports night!
  6. Only 6 years between posts lol

    Haha I was only joking before, but I do appreciate that! Honestly, one of the big reasons I left the forum was the mobile app for here was a huge pain to use. I'll have to see if it's better now. The community here was always great (aside from a few bad eggs who eventually got banned) so I definitely want to come around more. Crazy to think I signed up here over 8 years ago.
  7. Only 6 years between posts lol

    I guess I haven't been gone long enough to be missed yet since no one mentioned me
  8. Food around the Rock

    Redds is now open! Poor timing for them but the place looks awesome.. http://www.reddsbiergarten.com/ Some articles on it: http://www.brickcitylive.com/news/andaiye/redds-biergarten-officially-opens-on-monday-heres-a-view-from-the-restaurants-soft-opening/ http://www.northjersey.com/news/business/small-business/carlstadt-s-redd-s-opens-newark-restaurant-1.1548267
  9. Per Richie Matthews, the team equipment guy:
  10. It's a slow day so I figured some good team news would be nice: https://twitter.com/darrenrovell/status/710091409643192321 Looks like they are becoming a "Presenting Sponsor" of the Devils, akin to Chase with NYR and McDonalds with LA Kings. AmeriHealth Pavilion will be renamed the "Barnabas Health Hockey House" and team practice jerseys will carry their name/logo. We've already seen Barnabas get their logo on the ice, and they were the sponsor of Brodeur Night programming on MSG.
  11. GDT: Devils vs Failures 7PM MSG+

    They should be our 3rd jersey. I'm amazed that some fans think it should only be worn once a year.
  12. Are you renewing for the 16-17 season?

    Yeah I mean obviously the STH price is below that face value you're seeing, but those Goal Bar seats are also somewhat unique. We talk a lot about them on HF, and I know someone familiar with the deal the Devils have with the broker selling those seats. I'll just say that the broker has those Goal Bar seats, and a lot of others around the arena, for a fraction of STH cost (along with stipulations that help the Devils out). We speculate it's a way for the Devils to undercut their own face value in order to get more fans to games who normally would balk at face value, while also attempting to control the secondary market since this broker has like 2k - 2.5k seats spread across nearly every section of the arena. But the Goal Bar seats are typically their best deal and they own a ton of them after the Devils relocated most of the Goal Bar STH. For anyone looking to get these deals, here's the source: http://www.dreamtix.com/New-Jersey-Devils-Tickets You'll see all of those exact seats are typically listed on StubHub. I'd compare the two since buying directly from DreamTix may save you some money on fees.
  13. Are you renewing for the 16-17 season?

    I renewed for next season, but may have to drop to 1 seat after this year so I can actually add to my savings lol.. Yeah I mean if you mainly want to go to weekday games, don't care too much to be at rivalry games, don't expect the team to make the playoffs, and don't care about some of the ancillary benefits/events of being an STH, then yes StubHub is still the best option and there's really no way the team can make a plan for those types of fans. That said, the StubHub Plan folks definitely got creamed over the holiday break as resale prices were well above STH prices. STH also got one hell of a deal for Marty Night, including the ability to buy extras. That obviously won't be the case next year unless Elias retires. You're definitely going the smarter route for young guys like us. I do sometimes think about all of the money I drop year after year Those Goal Bar seats you've been getting are the best deal in the arena. The Devils sold a bunch to broker DeamTix, and they've basically been dumping them on StubHub for most games.
  14. Revitalization Around The Rock

    Triangle Park appears to have passed the remaining hurdle and is tentatively set for a summer 2018 opening http://www.nj.com/essex/index.ssf/2016/01/parking_to_the_port_5_things_we_learned_at_barakas.html
  15. GDT: Montreal Canadiens @ New Jersey Devils

    Gelinas just needs more ice time to develop and get experience, brah
×