Sign in to follow this  
Followers 0
caron14

because its the cup devils clip

36 posts in this topic

i saw a «because it the cup» link of the new jersey Devils on youtube... but when i click on it it said it a private video... The video is made by the NHL so WTF?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bettman blocked it. "WE DO NOT MARKET THE NJ DEVILS!"

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bettman blocked it. "WE DO NOT MARKET THE NJ DEVILS!"

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

its working (just watched)

not bad at all

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha too bad none of our games will be on the NBC networks, so much for their promo being accurate :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why does the voice over guy sound like hes @ 17? I thought Keifer Southerland did the NHL voice over stuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like it. I kinda like also, how it's all clips of this year's team rather than previous triumphs. I will always cherish those memories and of course I reminisce about them come playoff time, but I think it's time to forge some new memories shall we?

Share this post


Link to post
Share on other sites

It actually might be the worst playoff sports commercial I have ever seen. This and the Rangers one.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why does the voice over guy sound like hes @ 17? I thought Keifer Southerland did the NHL voice over stuff.

better then hearing Al Trautwig

Share this post


Link to post
Share on other sites

The voiceover guy for these is absolutely terrible.

I said this same thing starting from the first ad. This whole campaign needs to be trashed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damned if you do, damned if you don't, I guess. Lots of complaints that every team but us has one, followed by complaints that it's stupid. For a quick 30 second TV spot, I think it's fine. Nothing's going to beat the awesome History Will Be Made ones anyway.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damned if you do, damned if you don't, I guess. Lots of complaints that every team but us has one, followed by complaints that it's stupid. For a quick 30 second TV spot, I think it's fine. Nothing's going to beat the awesome History Will Be Made ones anyway.

Yeah I don't get it.. And this video looks great so I have no idea why people are complaining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah I don't get it.. And this video looks great so I have no idea why people are complaining

You have no idea why people are complaining? Well, it starts with the 12-year old doing the voice-over, and continues with the sh!tty spot-writing. "Because Jersey is heating up". I mean that's just lazy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

who the f*ck cares about the damn voice over! Jeeze people will find anything to complain about. Finally Devils hockey is back!

Share this post


Link to post
Share on other sites

who the f*ck cares about the damn voice over! Jeeze people will find anything to complain about. Finally Devils hockey is back!

New Jersey fans. You're not gonna please us, but we'll be upset if you don't attempt to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0