ZeroGravityFat

GDT: ECF Game 5 - NJ Devils @ NY Rangers

536 posts in this topic

because clearly there was no luck involved on the rags 3rd goal (right out of the gretzky to kurri playbook) and the callahan kick in

media just wants to diminish all things devils

Exactly.

Richards just said it too...."they got a couple of lucky bounces........"

Actually, screw 'em, let 'em think that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I thought the right call was made on the second Ranger goal, but whatever. The first and third goals was the Marty freak show, LOL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The rock in my stomach is finally starting to subside. Holy crap what a night.

Me too. The glass of Tullamore is helping.

These games aren't healthy to watch. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok just starting to calm down now and ready to look things over. Great win but damn we got dominated in the mid section there. Probably our worst faceoff game too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me too. The glass of Tullamore is helping.

These games aren't healthy to watch. :lol:

I don't get why they do it. All it does is take years off of the lives of their fans, which means less years for them to spend money on the team :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No way. You give that as a nickname if Gionta hadn't been productive in these playoffs, but he's been a solid contributor. And he's already scored some bigger playoff goals than his brother ever did in New Jersey.

I'm putting the kibosh on that one.

That one was suggested by Sherry Ross in the post-game after a game early in the first round, and she's been championing it ever since. I think it's ridiculously clever, personally.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't get why they do it. All it does is take years off of the lives of their fans, which means less years for them to spend money on the team :P

LMAO! The economics of heart failure.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me too. The glass of Tullamore is helping.

These games aren't healthy to watch. :lol:

What I wouldn't give for a nice whiskey or scotch right now.

I think I read someone on Twitter say right after the game, "I need a cigarette. I don't smoke, but I need a cigarette." That's exactly how I feel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

That one was suggested by Sherry Ross in the post-game after a game early in the first round, and she's been championing it ever since. I think it's ridiculously clever, personally.

Man, I can't stand it. Gionta deserved to be in his brother's shadow when he was stuck playing years in the AHL. But he deserves to be recognized as himself when he's been a key player for this great run.

Share this post


Link to post
Share on other sites

What I wouldn't give for a nice whiskey or scotch right now.

I think I read someone on Twitter say right after the game, "I need a cigarette. I don't smoke, but I need a cigarette." That's exactly how I feel.

I'm enjoying a post game Blue Moon, myself :cheers:

Mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

All I wanna say is... fvckIN RIGHT BOYS!!!!!! 3 months ago I would of been glad we made the playoffs.. I will leave it at that..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why am I still up?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great Win! We gotta play the next game like it's our last and only game. Out of all the great memories, the 1994 playoffs has to be up there as one of the worst for Marty. He needs to get in there and leave it all out on the ice Friday. Marty must exorcise the demons of 94 on Friday. The Rags will be playing hard, playing fast and playing dirty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wont be able to sleep tonight or do anything at work for the rest of the week!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice to see the players bailing out Marty after a few bad bounces.. I would only blame him on the first goal that got NY back in the game

well done..

1 win away from Cup Finals !!! Deeeesscent.

Only the first goal? For me it was the third goal that was the biggest screw up. That was entirely Marty's fault. He should probably get two assists on that thing.

But you are certainly right that it is sweet being one game from the finals. I want to enjoy this without counting my Stanley cups before they've hatched tho. (how's that for a mixed metaphor?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

This game will seriously do me in. Game is on at 2am here, so I slept for approx. 3 hours. I usually go back to bed and sleep for 2.5 more before I get up for work, but I couldn't after this one. Impossible. So incredibly happy, edge of my seat entire game.

Share this post


Link to post
Share on other sites

How great it would have been to see richards ripping a top corner in his own net on that shot haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

having a real hard time getting to sleep after this one. as happy as i am for the win, i just want the series to be over..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great Win! We gotta play the next game like it's our last and only game. Out of all the great memories, the 1994 playoffs has to be up there as one of the worst for Marty. He needs to get in there and leave it all out on the ice Friday. Marty must exorcise the demons of 94 on Friday. The Rags will be playing hard, playing fast and playing dirty.

Absolutely. F Messier and that '94 team. It's time for Marty to get his revenge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just love how all the bigmouth Rangers fans were writing us off after Game 1 saying we were the weakest team they met up to that point in the playoffs, lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

How great it would have been to see richards ripping a top corner in his own net on that shot haha

That would've been such an epic backbreaker. Dan Boyle's gaffe x a zillion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now