Jump to content
CRASHER

2012 Fantasy Football Draft Finished!

Recommended Posts

CRASHER    30

Sooooo did I miss anything???

Let me get over the shock of this...I need to process this for a few minutes......

Share this post


Link to post
Share on other sites
CRASHER    30

Shock of what, actually starting? :lol:

Three QBs in a row :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
LOTCB    13

Ok here we go...

Pick by proxy for CRASHER:

Round 1: CRASHER selects RB Matt Forte (CHI)

Also as a $pecial bonu$:

Round 1: LOTCB selects RB Chris Johnson (TENN)

Edited by LOTCB

Share this post


Link to post
Share on other sites
CRASHER    30

but wait....there's MORE......Brian takes

and we're cookin with gas!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
redruM    40

Did he Chose Steven Tyler or Run... or DMC? This is all very confussing to newcomers...

Share this post


Link to post
Share on other sites
aylbert    62

Red, sometimes Im left head scratching too.

Just wait for Masked's fine selections, he's my favorite drafter ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
aylbert    62

I wouldnt say need, but nothing stopping you from finding your own voice... just dont make me search the web for 10mins trying to figure it out ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSC    28

The Wack MCs become the first team in the league with 2 QBs by taking Matty Stafford, QB, DET

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masked Fan    1,007

Just wait for Masked's fine selections, he's my favorite drafter ;)

HAHA! I has to go back and re-add the pic into the Brady selection post. It didn't work for some reason, after it worked when I 1st "previewed post". dontknow.gif

The Wack MCs become the first team in the league with 2 QBs by taking Matty Stafford, QB, DET

wow.

Share this post


Link to post
Share on other sites
redruM    40

I tried... but I'm just not that creative this early in the AM

Ryan Matthews , RB , SD

Share this post


Link to post
Share on other sites
MantaRay    58

Going out on a limb, no pun and draft the Vic-Rib.

The MantaRavens select QB, PHL, Michael Vick.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CRASHER    30

And see....this is why it pays to delay the draft.....usually that's a WTF pick, now you split a rib laughing at it :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
aylbert    62

And see....this is why it pays to delay the draft.....usually that's a WTF pick, now you split a rib laughing at it :lol:

We could wait until after all pre-season games are played... but then it would have to be a live draft (booooooo)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MantaRay    58

And see....this is why it pays to delay the draft.....usually that's a WTF pick, now you split a rib laughing at it :lol:

You mean because he has a bruise with two weeks to heal before the start of the season?

Share this post


Link to post
Share on other sites
aylbert    62

If anyone is looking to move up, I'd entertain offers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LOTCB    13

WHAT!! NO PICKS IN 3+ HOURS?!?!?!!?! IM FLIPPING OUT HERE AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
LOTCB    13

6+ ;)

EVEN WORSE! Darn West Coast time! :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
CRASHER    30

When I IMEd him this morning he said he'd pick late afternoon....hrrrmmmm

oh well... #commish-did-his-job......

Share this post


Link to post
Share on other sites
MantaRay    58

I have some trade offers pending if anyone else is interested in dealing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×