Sign in to follow this  
Followers 0
NJDevs4978

Fantasy Baseball Season Thread

284 posts in this topic

Oy, my team's off to a REAL great start, 3-31 combined offensively and Foulke gives it up to JETER who happens to be on red's team :argh:

My starting pitching better be lights out this week :P

EDIT: So much for that, Smoltz down 5-0 to the Marlins after he'd been DOMINANT in the Spring and Schmidt down 2-0 to the punchless Dodgers :rolleyes: Oh well if I'm gonna lose might as well lose big, get a lot of the sucky play out in one week, I still think there's a lot of good baseball in my team.

Edited by Hasan4978

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Grreeaaat....look at the player news for my utility guy:

Apr 5 The Associated Press reports Cincinnati Reds 2B Ryan Freel was arrested and charged Monday, April 4, with drunken driving, careless driving and having an open container in a motor vehicle. He was released on $500 bond in Newport, Ky., just across the Ohio River, which separates Cincinnati and Kentucky. The Reds won their season opener in dramatic fashion earlier in the day.

:rolleyes:

Edited by RoughDraft

Share this post


Link to post
Share on other sites

I almost forgot about that lol, I heard it on the radio before. He wasn't gonna play anyway unless/until they benched Jimenez or someone got hurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I almost forgot about that lol, I heard it on the radio before.  He wasn't gonna play anyway unless/until they benched Jimenez or someone got  hurt.

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah I know, but it's still funny to hear that. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well my second pick started off the season very well going 4/5 with 3 RBIs. My second pick being Delgado.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miguel Batista is looking good as a closer so far. He got his second save tonight.

Edited by devilsrule33

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andy Pettite with a well pitched 6 inning 1 run day for the win. Nice.

Whoever has Bobby Crosby lost him for 5-6 weeks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poor Clown, he benched him :P Sucks when that happens lol, usually it happens to me far more when I play matchups instead of just going with the best players.

Share this post


Link to post
Share on other sites

What is going on with Joe Randa? Another HR and 6 RBI today as the Reds took down the Mets again.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I didn't even watch tonight, guess I didn't miss much <_< Mr. Glavine got smoked yet again, but actually Randa only got two ribbies against him. Seems Mr. Randa had a GRAND SLAM off the immortal Mike DeJean who was just handed a huge contract and a guaranteed spot in the pen based on all of a dozen or so appearances last year :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sean Burroughs is the man...except I couldn't start him cause of Arod.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poor Clown, he benched him :P   Sucks when that happens lol, usually it happens to me far more when I play matchups instead of just going with the best players.

<{POST_SNAPBACK}>

And then Wilkerson gets another 4 hits on my bench yesterday!!!!! :rant:

And I refuse to put him into my lineup for the games this weekend, otherwise he will go 0-9 and Overbay will hit 3 HR's...Im $crewed! :D

Edited by LOTCB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guess it doesn't matter what I do with my lineup this week, my team's just having a BAD week. Manny, Texiera and Huff COMBINED have fewer hits than Wilkerson :lol: And Smoltz and Mulder both got bombed in their first start although of course Smoltz will pitch like a two-hitter against the Mets Sunday and when I'm so far behind red it won't matter anyway :P

EDIT: Oh and Foulke sucks this week too...my three closers can't outsave red's ONE to this point :doh1:

Edited by Hasan4978

Share this post


Link to post
Share on other sites

Here is a good ratio:

Baez - TB.

3.2 IP / 2 Wins.

If he can keep that up he'll have like 60 wins this season.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugh, my pitchers are killing me today...Westbrook goes and throws a gem in his first start, then doesn't even last more than two innings in his next! Doesn't help that Wells had another poor start. I still have faith in him though, hopefully it's just a slow start and he'll pick it up. At least my Orioles (Lopez and Tejada) did pretty well today against the Yanks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guess that wasn't the end of your pitchers killing you, now Silva's out to the All-Star break.

Share this post


Link to post
Share on other sites

my hitting has been good, my pitching has been absolutely atrocious. Maddux looks bad and Pavano took one off the noggin today.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy crap, Smoltz and Schmidt might have just stolen an opening week tie for me (at least if my ERA calculations are correct and Takatsu doesn't somehow get four strikeouts tonight) :o:hail:

Edited by Hasan4978

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0