Sign in to follow this  
Followers 0
NJDevs4978

Nhl Draft Weekend Thread

403 posts in this topic

Did you see the sh!t-eating grin on Lou's face? He couldn't believe they got him! Sounds like they found a real winner!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmmmmmmmm....this Kool-aid is sooooooo good! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well they do have a point with size not being an issue with guys like Madden, Brylin and Gionta. I was hoping for a brute but his rank was very good and if he can skate and score, that's all that matters.

He looks like Prince William.... :blink:

Lots of praise for Conte, the man is a genius!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sounds like more character for the Devils, gotta love hard workers, and a hard worker with skill, even better.

-Scott

Share this post


Link to post
Share on other sites

So apparently Nashville fans all wish that Anaheim had wont he cup? At least, judging from the reactions of the crowd today.

Share this post


Link to post
Share on other sites
He looks like Prince William.... :blink:

Prince William in a Devil sweater? Might be a good marketing tool. ;):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Like i said he isnt that small , and is still 18. Listed at 5'11" he potentiall could end up at around 6' 195 or so and that isnt undersized by anymeans. Especially with how competative he is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

They're booing because they must be missing some kind of NASCAR race they'd rather be watching than the draft..... :evil:

Who cares, Cup is ours! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

they are not Nashville fans. We all know that only Leafs fans attend these drafts. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OutSTANDing pick.

Bob McKenzie is very astonished he went so low.

But the Devils are soooooo smart. There are other diamonds in the rough the org. has its eye on.

This was the right pick and not a tough way to get it.

Happy Lou is so cool. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am booing Anaheim...just because. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
As much as it sounds great, we won't know until like 2008 :-D

so true. this isn't the nba draft. this guy may be something, but it'll be at least 3 years before he's in NJ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ILB30, you and Sarge just cannot type fast enough! :lol:

Yeah well apparently im faster :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

He has at least 3 years to avoid the big "I" and we still have to sign him.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Classy people there at the Wild organEYEzation.

They should be thanking us tho, all their players are basically ours. lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0