Jump to content

GDT: ECF Game 4 - NY Rangers @ NJ Devils 5/21/12


Recommended Posts

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

LGD!!!! JUST WIN DAMN IT!!!!

LGD. I have a feeling its going to be a blow out win for the Devils tonight.

PP DEVS... let's see what they can do... I wish THE ROCK would play ABBA's 'Dancing Queen' every time the DEVS score on Pretty Boy Lundgvist. aka Queen Henry

Let's see someone like Matteau defend that... you can't!

This is epic. I give the refs props this game, totally cracking down on the Rangers' antics.

Edited by Legion15
Link to post
Share on other sites

see what happens when you fall behind... pushing it... RAGS penalty after penalty. Game plan score early, score often, and the RAGS will beat themselves. They are not that good except for Dancing Queen and his mattress pads.

Edited by HOLLYWOOD
Link to post
Share on other sites

Lol you like my posts back to him? I guess his usual post game celebration at Fuddruckers is canceled for tonight

:lol: Its great stuff, I loved when he got desperate so he had to talk about how "Doc is so biased towards the Devils". Looks like him and his friend Ryan can go cry together tonight - oh wait, Ryan's wife doesn't let him watch the games!

Link to post
Share on other sites

:lol: Its great stuff, I loved when he got desperate so he had to talk about how "Doc is so biased towards the Devils". Looks like him and his friend Ryan can go cry together tonight - oh wait, Ryan's wife doesn't let him watch the games!

Haha I didn't know that about Ryan. Idk about Ryan though. I didn't know he was a rags fan till about three years ago. He seems kinda bandwagon.

I swear your brother is reciting the same rags fan crying excuses that they use every time they lose. Most of it doesn't make even a hint of sense.

Link to post
Share on other sites

Other than the softy, great game by everyone.

this. i so badly wanted a shutout tonight though. oh well, great fvcking game, series all tied up. can't wait for torts post game presser, should be a good one.

Link to post
Share on other sites

Haha I didn't know that about Ryan. Idk about Ryan though. I didn't know he was a rags fan till about three years ago. He seems kinda bandwagon.

I swear your brother is reciting the same rags fan crying excuses that they use every time they lose. Most of it doesn't make even a hint of sense.

Yeah, Ryan is completely whipped. The only reason I take shots at him is because he is a huge Rangers bandwagoner douchebag that believes the league is out to get them and always trys to start sh!t with me even when I'm not talking hockey. He's the only one of my bro's friends that I can't stand.

My brother can never take those blue tinted glasses off but to his credit he is and has always been a die hard fan. Its too bad he associates with many other a$$hole Ranger fans like Ryan, clouds his judgement.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.