Jump to content

Hall, Coyotes talking contract with NHL season paused: report


Recommended Posts

16 hours ago, Nicomo said:

Trust me that was not the case with me. I defended the show to book purists and haters for YEARS. But I really did hate the final season. 

I wasn’t directing that toward you, rather toward the general outrage culture we currently live in. 

It clearly wasn’t as good as the rest of the show’s run. But I’d rather watch the last season of GOT than a lot of other shows.

I’m halfway through season 2 on my latest re-watch. I did a full re-watch of each prior season every time a new one was coming, plus 2-3 times where I just felt like it. 

Probably my favorite show ever. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Yeah, I miss it. I've taken to doing my usual sports routines in every-day life. Yesterday, my wife burned the chicken. I booed the sh!t out of her. I saw the garbage-man tossing my trash into the tru

Was the conversation: Coyotes: “Want a new contract?” Taylor:  

Every team, hobby and whatever other interest all have their own share of idiots. The world is filled with them lol

Posted Images

Posted (edited)

Korean "Kingdom" work better than GoT, but its only one better  tv show than GoT. Other than that we have nothing in fantasy tv shows. I`m ok with khalisi mind ending because she was going for that,  but snow`s, bran`s and arya`s endings are more about bad big plot twist than real character development. And they turn around all what martin did with jamie`story arch and it doesn`t work for big picture of that story.

Edited by Guadana
Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Daniel said:

"Perfectly fine" is not a ringing endorsement. It more or less worked.  The last ten minutes were cringy, but alternative endings would have been unsatisfying too.  It was about on par with the ending of The Wire. 

image.gif.4d6180553c5e70f20fddf3a18cfaa992.gif

Link to post
Share on other sites

i was not a huge fan of how things ended for many many characters in GOT and i felt there was a lot of missed opportunities but it didn't make me hate it. I'm always trying to differentiate not getting exactly what i expected or wanted and what is actually a flaw. These days there's quite a bit of people who cannot make the difference when they are watching something.

If anything the pacing was either too stretched or too rushed once the big battle happened. That episode was actually amazing IMO. 

I guess once you've seen the finale for Dexter... it sets the bar pretty damn low for everything else

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, SterioDesign said:

i was not a huge fan of how things ended for many many characters in GOT and i felt there was a lot of missed opportunities but it didn't make me hate it. I'm always trying to differentiate not getting exactly what i expected or wanted and what is actually a flaw. These days there's quite a bit of people who cannot make the difference when they are watching something.

If anything the pacing was either too stretched or too rushed once the big battle happened. That episode was actually amazing IMO. 

I guess once you've seen the finale for Dexter... it sets the bar pretty damn low for everything else

I know ratings aren’t everything, but the GoT series finale actually has a lower rating on IMDb (4.1) than Dexter’s (4.6). Ouch lol

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Nicomo said:

I know ratings aren’t everything, but the GoT series finale actually has a lower rating on IMDb (4.1) than Dexter’s (4.6). Ouch lol

Ok  then i'm gonna start over.

I guess once you've seen the finale for Alf... is sets the bar pretty damn low for everything else.

edit: just checked... the rating on imdb for that one is over 7.... screw this. you have to be a maniac to appreciate the last episode of Alf. He got captured by the government, we know they were going to kill him and run a bunch of experimentations on him. 

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

Gonna chime in because I just finished my 4th or 5th run through The Wire.

It's the perfect show to me with the perfect meta ending.  As much as I would have loved to see a season or two more, the abrupt ending mirrored their investigations and wiretaps being shut down at a moment's notice. 

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Crisis said:

Gonna chime in because I just finished my 4th or 5th run through The Wire.

It's the perfect show to me with the perfect meta ending.  As much as I would have loved to see a season or two more, the abrupt ending mirrored their investigations and wiretaps being shut down at a moment's notice. 

Yep, might be time to do a re-watch on that one, it’s been a couple years. 

Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, mfitz804 said:

Yep, might be time to do a re-watch on that one, it’s been a couple years. 

Have you watched it since it was converted into HD? No more 4:3 aspect ratio either. It looks great now. 

Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Nicomo said:

Have you watched it since it was converted into HD? No more 4:3 aspect ratio either. It looks great now. 

I don’t believe I have, actually. I may have to put me GOT rewatch on the back burner. 

Link to post
Share on other sites
On 5/15/2020 at 9:09 PM, SterioDesign said:

i was not a huge fan of how things ended for many many characters in GOT and i felt there was a lot of missed opportunities but it didn't make me hate it. I'm always trying to differentiate not getting exactly what i expected or wanted and what is actually a flaw. These days there's quite a bit of people who cannot make the difference when they are watching something.

If anything the pacing was either too stretched or too rushed once the big battle happened. That episode was actually amazing IMO. 

I guess once you've seen the finale for Dexter... it sets the bar pretty damn low for everything else

Holy sh!t did l HATE the final season of dexter. All that buildup for him to completely abandon the code, absolutely horrendous.

GoT was frustrating but man did Dexter actually make me mad.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, jagknife said:

Holy sh!t did l HATE the final season of dexter. All that buildup for him to completely abandon the code, absolutely horrendous.

GoT was frustrating but man did Dexter actually make me mad.

I found pretty much all of Dexter overrated.  Annoying voiceover and annoying prominent character in his sister.  

Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Daniel said:

I found pretty much all of Dexter overrated.  Annoying voiceover and annoying prominent character in his sister.  

The sister was really annoying. Also there was a whole ongoing thing about how hot she was, and honestly she was kind of funny looking. 

Link to post
Share on other sites
On 5/15/2020 at 11:06 PM, SterioDesign said:

Ok  then i'm gonna start over.

I guess once you've seen the finale for Alf... is sets the bar pretty damn low for everything else.

edit: just checked... the rating on imdb for that one is over 7.... screw this. you have to be a maniac to appreciate the last episode of Alf. He got captured by the government, we know they were going to kill him and run a bunch of experimentations on him. 

For the first time in ages I logged on and clicked on this thread to see what if there were developments with Taylor Hall contract talks and instead only learned how Alf ended lol.  Ended about as well as Hall's tenure in New Jersey I guess.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, Antiquated Colorado Rockie said:

For the first time in ages I logged on and clicked on this thread to see what if there were developments with Taylor Hall contract talks and instead only learned how Alf ended lol.  Ended about as well as Hall's tenure in New Jersey I guess.

At least Taylor didn’t eat any cats. 

Link to post
Share on other sites
9 hours ago, mfitz804 said:

The sister was really annoying. Also there was a whole ongoing thing about how hot she was, and honestly she was kind of funny looking. 

image.gif.185091a764d61c4990ae0d113c151ec8.gif

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
On 5/21/2020 at 11:19 AM, jagknife said:

Holy sh!t did l HATE the final season of dexter. All that buildup for him to completely abandon the code, absolutely horrendous.

GoT was frustrating but man did Dexter actually make me mad.

yeahh... i mean... how GOT ended... What happened... all made sense in a way... it was rushed and not well executed i feel but still.. i think it's mostly a case of people not getting what they wanted. Like i can understand all the decisions mostly. 

But Dexter... that's really a... why in hell would you end it like this? Not gonna spoil anything but one person really never deserved what happened to her. Terrible terrible decision.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.