Jump to content
Sign in to follow this  
Z-Man

Anyone Going On Saturday?

Recommended Posts

I will be making my triumphant return to the CAA! It's been 3 years since there has been a home game during the same time that I've been back in NJ visiting family. Hopefully the Devs can provide a nice Christmas present by beating the best team in the West!

Anyone else going?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I will.....be at work. :(

Damn Toys R Us and their damn sales for Christmas!

I will setup a radio in the "Imaginarium" section and listen to the game tho, heh.

Hope they see me do that and I get fired so I can go home and watch the rest of game!! hmmm, that's a good plan!

Go Devils! Tough game.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like the Bendos in Imaginarium. There's a no. 4 tough guy and a no. 30 goalie. I don't think this is coincidence, do you, Little J?

Yay! Matinee game, I get to watch before I go to work. It's a lot easier to freak out at home.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I like the Bendos in Imaginarium. There's a no. 4 tough guy and a no. 30 goalie. I don't think this is coincidence, do you, Little J?

haha, the shelves we have the Bendos on always falls so now we just leave the Bendos on the ground everytime it falls, no point in picking them back up.

And no, ESB, I don't think it is a concidence either.

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i will only use my imagination and remember that i got to see these to teams play in aaa when the devils shut the stars out 3-0. that result again would make me soooo happy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I willlllll be there :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
The dreaded Saturday Matinee--too bad Dew the muse won't be going.

I wasn't even going to say it...

Can you kidnap Dew? I mean PRIORITIES woman! Jail/win against the Stars...tough call no? Jail because we love Dew and would have to nab some heavy pharmaceutics to ease her pain!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwy, I'm so glad you saw the end of the slump!!!!

Tell your bf that I wanna hear the rest of that Schwab story since the answering machine didn't tell me much.

(ps: have i mentioned how much i love that avatar?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.