Jump to content

Good Afternoon from Britainland!


Recommended Posts

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Its a genuine reunion over here!!

Yeah it does suck cj, but I cant help but feel I kinda deserve it. Oh well!!

Ill be over here, with all my lovely british quips hahaha!!

Link to post
Share on other sites
Its a genuine reunion over here!!

Yeah it does suck cj, but I cant help but feel I kinda deserve it. Oh well!!

Ill be over here, with all my lovely british quips hahaha!!

I'm just glad you told that douche off! I can't freakin' stand him and he's always the cause for locking up threads!

Anyway, good night boys...chat again tomorrow.

Link to post
Share on other sites

Typical Rangers fan lmao!!!

Link to post
Share on other sites
I'm just glad you told that douche off! I can't freakin' stand him and he's always the cause for locking up threads!

Anyway, good night boys...chat again tomorrow.

Somebody needed too, and im glad I took the hit. His anti-Devils/anti-New Jersey spiel just got too much for me to handle.

Night cj!! Ill be working the 3rd shift here tomorrow if your looking for something to read in the morning!! Haha!

Link to post
Share on other sites
Excellent post.

Im pretty sure im the victim of a teener mod with an attitude.

Too funny. But you might be right from my experience "over there".

oh and......

Welcome RG!

Link to post
Share on other sites
Too funny. But you might be right from my experience "over there".

oh and......

Welcome RG!

I love the policy of erasing any mention of the banned. You thought you could talk about it on the social group? You thought wrong. :rolleyes: I'm guessing they must have technology to listen in on your private messages, too.

Link to post
Share on other sites
I love the policy of erasing any mention of the banned. You thought you could talk about it on the social group? You thought wrong. :rolleyes: I'm guessing they must have technology to listen in on your private messages, too.

Yeah, thats BS. Apparently, Brit didn't create the group now and all the posts asking about him have been deleted.

BTW, what's your username at HF if you don't mind me asking?

Link to post
Share on other sites
Yeah, thats BS. Apparently, Brit didn't create the group now and all the posts asking about him have been deleted.

BTW, what's your username at HF if you don't mind me asking?

guyincognito. Homer Simpson aliases.

Link to post
Share on other sites
I love the policy of erasing any mention of the banned. You thought you could talk about it on the social group? You thought wrong. :rolleyes: I'm guessing they must have technology to listen in on your private messages, too.
Yeah, thats BS. Apparently, Brit didn't create the group now and all the posts asking about him have been deleted.

Oh well, things will blow over.

I have many an ally at HFboards. :boogie:

Link to post
Share on other sites

Jonathan = Hitler? :rolling:

Link to post
Share on other sites

David joined!! Wooooooooo!!

Now get me a PBJ sammich.

Link to post
Share on other sites
It's not often we get a new guy who brings his own posse. :evil:

The force is strong with this one. :whistling:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.